me_o531 Mercece12 ben daha önce o butikten alışveriş yaptım çok kötü gelmişti değişim yapmak istedim epey uzun sürdü ve çok ilgisiz davranmışlardı şuan nasıllar bilemiyorum bidaha alışveriş yapmadım ordan
benuykukadiniyimm Mercece12 çok önceden vermiştim evet ama yakın zamanda almadım. Ama o zaman aldığımda çok güzel gelmişti. Yakın zamanda kuzenim aldı onunkide güzel gelmişti.