Pavlik bandaj tedavisine sağ 55 sol 62 değerlerle Tip2a kalça olarak başladık. İlk zamanlar çok zorluydu üç dört gün sonra alıştık çok şükür 3 hafta sonra kontrole gittik değerlerimiz düzelmiş fakat 3 hafta daha takılı kalsın denildi ve taktık. Bi diğer kontrolde tamamen düzeldiğini söylediler fakat başka bi bandaj takıldı ismini bilmiyorum bu biraz daha rahat sandalyeye benzer şekli var banyoda ve alt değiştirirken çıkarıyorum sadece. İçim rahat etmedi başka hastaneden randevu alıp baktırdık hem röntgen hem ultrason çekildi ve 62 62 olmuş değerlerimiz tip1 matür kalça olmuş çekirdekleride oluşmuş fakat bu doktorda bu bandaja 4 - 5 ay durabilir dedi🥲Bebeğim hareketlendi 4 aylık oldu rahatsız oluyor artık bu kalça gelişim geriliği tekrar edebilir mi acaba o yüzden mi başka bir şey taktılar başına gelen var mı kızlar ama bunada şükür düzelmiş ya yavrum bu günlerde geçer sadece merak ettim ve tedavi sürecine yeni başlayanlar sabredin evladınız için ilk günler çok zor ama onun iyiliği için bu günlerin geçeceğini unutmayın Rabbim sağlık versin bebeklerimize 🥰🌸