Kızlar yarın rota aşısı yaptıracağım ama bir kaç yazı okudum yaptırdıktan sonra bebeği bağırsak sorunları yaşayan anneler varmış. Biraz tedirgin oldum insanın aklı karışıyor çok tehlikeli bir virüs ve aşıyı yaptırmazsam içim rahat etmeyecek ama okuduklarım da aklımı kurcalıyor.