Kızlar bebegim 7 aylik oldu sadece mama ile besleniyor ek gidayada basladik gece uykusuna 10 da geciyor 150 ml mama icip uyuyor sabah 6 gibi ben kaldirip mama veriyorum 8 saat gecmis oluyor yani.ben uyandirmasam kendisi duzenli ni sekilde 9 da kalkiyor yani mama icin uyanmiyor sizce ben 6 da uyandirip mama vermeye devammi edeyim yoksa 9 a kadar beslenmesine izinmi vereyim toplam 11 saat ac kalmis olcak bi yanim uyandirma duzeni olsun diyor bi yanim ac kalir die vicdan yapiyor ahhh bu analik🤣fikirlerinize ihtiyacim var 😊