emirtalhacan Bebeğim 3 ayına giriyor çoğunlukla mamayla büyüdüğü için 5 ayında yavaştan ek gıdaya geçeyim diyorum nasıl önerirsiniz eski anneler herşeyden tatdir der şimdilerde 3 gün kuralı tadım kuralı ne önerirsiniz nasıl baslamaliyim fazla acemiyim de
Kuzeynepp emirtalhacan acele etmeyin bnce bizde mamayla ilerledik ama 6. Ayı bekledik. Tabiki 3 gün kuralı önmli. Düşünün bugun havuc yarın patates verdiniz ertesi gün biyeri kızardı nerden anlıcaksınız hangisi yaptı? Ü yüzden bnce doktorunuz ne önerirse onu yapın.