Kızlar merhaba, 5 aylık bir bebeğim var ve 3 gün önce işe başladım. Babannesi bakıyor ve alışık. Bebeğim 4 gün önce menenjit aşısı oldu ve dişleri kaşınıyor. Gece 39 derece ateşi vardı, 5 saat sonunda düşürdük. Acaba aşı ve dişe benden ayrıldığı için üzüntüsü de mi eklendi ? İlk iki gün anlamıyordu ama bugün işten gelince resmen üzerime saldırdı çok sevindi beni görünce, çok üzülüyorum onu böyle görünce ama işe gitmem lazım. Fikirleriniz nelerdir ?