Merhabalar oğlum mayısta 2 yaşına giricek,
Sadece süt içiyor süt vermeyince kafayı yiyor harici kahvaltı aksam yemeği falan da yok zaten. İkinci bebeğime hamileyim 32 haftalık ancak yine de yemeyeceğini bile bile hazırlıyorum parkını eksik etmiyorum ekran kısıtlı da olsa hayatımızda hep vardı şuanda sadece yatıp süt içip çizgi film izlemek istiyor. Konuşması falan çok şükür iyi. Çok hırçınlaştı vuruyor sinir krizi geçiriyor sürekli Allah aşkına bi yardım edin ne yapmalıyım