fndkkrduu evet beş buçuk aylık kızım, üçüncü ayından bu yana kullanıyorum. Taşıma çantasıyla her yere goturebiliyorum. Önündeki oyuncaklarla oyalanıyor, bazen oyuncak demirini en aşağıya kadar indirip önüne kitap koyuyorum, ben okurken o resimlerini inceliyor. Ben çok memnunum