Merhabalar, biz yaklaşık 20 aylık gibi komple beze veda ettik. Çişi geldiğinde söylüyordu ve bu konuda bir sıkıntı yaşamadık çoğu zaman. Kasım’da taşındık, ben işe başladım oda okula başladı. O zamandan beri ara ara kaçırıp öyle söylüyordu. Bazen kaçırmadan söylediği oluyordu bazen biraz kaçırıp söylüyordu. Çok üstünde durmadım. Fakat son 2 haftadır çişini yaparken söylemeye başladı 😒 ne yapsam söylemiyor. Tuvalete gidelim deyince, yok ben gelince söylicem falan diyor. Tam duruyor ‘çiş yapıyorum’ diyor ve başlıyor 😳 başına böyle birşey gelen var mı acaba nasıl çözdünüz 🥲