Kızlar selam 6 aylık bebeğim var malum havalarda ısındı nasıl giydireceğim şaşırıyorum.Sizler bahar veya yazın bebeklerinizi nasıl giydiriyorsunuz mesela şuna tulum altına kısa kollu zıbın kullanıyoruz ve sıcaklarını düşünüyorum önerileriniz nelerdir?