hellokee Kızlar 4ay boyunca sadece anne sütü verdim biberon bile kolay kolay tutmaz ama oğlum bu ay sadece 400 grama yakın almış bende sma aldım mamayla destekliyim anne sütünü diye ama ne yaptıysam içmedi öğürüyor az da olsa Nası içirebilirim yardıımmm
alin12_ hellokee bnm kızım dogdugunda hem anne sütü hem mama alıyordu. 1 ay sonra mamayı bıraktı. O günden beri denemedigim mama kalmadı. 4 aylık. Suan sadece anne sütü alıyor. Kimi bebek mama sevmiyor malesef. Benimde bebegim 2.ayda anne sütüyle sadece 450 gr almıştı. Çok denedim mama içsin diye içmedi. Bazen bebekler az kilo alabiliyor. Dogum kılosu ile persentil oranına bakıldığında sadece anne sütü ile beslenen bebeklerin ayda 500 gr alması normal olarak karsılanıyor. Size doktorunuz ne dedi 🌸
aysegul_my hellokee şırınga ile içirmeyi deneyebilirsiniz şuruplarin içindeki küçük ince uzun bardakla icirmeyi deneyebilirsiniz yada ağxi küçük olan biberonla deneyebilirsiniz anne göğsu ucu küçük olduğundan biberon ucu uzun geldiği icin midesini bulandirabilir
Alfa_Mom hellokee bence doktor kilosu iyi dediyse Mama ya heveslenmeyin çünkü Dünya yüzün de anne sütü kadar eşsiz bir besin olamaz evladınızı bu tad dan mahrum etmeyin çünkü öocukların çoğunluğu biberona alıştıkları zaman anne sütü red ediyorlar en iyisini tabi ilk olarak siz sonra da doktorunuz bilir
hellokee alin12_ aslında doktor geride demedi iyi dedi daha iyi olabilir ama düşük değiş dedi 4 ayda 7200sü kilosu yani sadece 400gram alması kafama takıldı bide saat başı emme istiyor bende acaba doymuyor mu diye düşündüm ama hiçbi şekilde kabul etmedi mamayı bizde anne sütünden devam