Hanımlar 1 haftadır koydeydim kulaklarım tıkandı. Sol kulak, doktora gittim açmaya çalıştı kır birikmiş dedi. Açamadı yapışmış çünkü. Damla verdi günde 4 defa damlat diye sağ kulağım köpürüyor. Sol kulagimda tık yok hiç etkisi yok. Ağrısı da çok var yarın tekrardan gidicem yumuşayınca çekecek ama hiç yumuşama olmadi sanırım ağrıya ne iyi gelir ya mafoldum