Rabia_annesi salakmisincemilee Kayseri’de hissettim.avize sallandıiio koltuklar gitti geldi gibi oldu hissettim baya
Elifffvvv salakmisincemilee Amasya da oturuyorum burası da çok fena sallandı annemler Tokat zile de onlar bizim hissettiğimizin kat kat fazlasını hissetmiş herkes sokaklara çıkmış karanlık çökünce mecbur yeni yeni evlere girmişler
Cicektebenimcicekligunlerde Telefona uyarı geliyor. Zilede deprem oluyor diye şuan da da mı deprem var. Elifffvvv
binnur64 tubizeyn amiiin, gerçekten insan ne kadar hazırlıklıda olsa o an eli ayağına dolaşıyo bildiklerini unutuyo 🤦🏻♀️