Arkadaşlar biz ev eşyalarımızı eşim eğitimdeyken aldık bana o zaman zevkine göre seç demişti bende o zaman ki akılla conforlu mobilya seçmek yerine avangart eşyalar şeçmiştim ben eşyalarımızı beğeniyorum hala ama her eve uymuyor boyutları büyük kalıyor eşimde bana kızıyor ben yoktum sen seçtin senin yüzünden mobilyalar her eve sığmıyor diyor o mobilyaları aldığımız dönemde kimse de bana akıl vermedi kızım seçtiğin eşyalar her eve olacak boyutta olsun diyenim olmadı. Ben de eşimde değiştirelim mobilyaları dedim Değiştiremeyiz sen seçtin yapıcak bişi yok diyor.
Ne yapıcam bilmiyorum eşyaları değiştiremiyoruz da 2 elden satsam yerine Gelen parayla yeni mobilya alabilirmiyiz acaba 2 el eşyaya satsam ne kadara alırlar acaba avangart koltukları ortalama bi fiyat verebilcek olan var mı? Eşyalar 3 yıllık