GoncAy hep internetten aliyorum markete nerden geldiği belli mi ki 🤷♀️ kapali kutu guzel ambalajli geliyor son kullanma tarihi yazıyor hic sıkıntı yaşamadım hipp buyuk kutu cok zor bulunuyor marketlerde 175 civari ben internetten 135e aliyorum trendyol hepsiburada evdeeczane yukko kırmızıbeyaz aldigim siteler