Uzun surelı degılse durması lazım zaten canım saatlerce durmaz bu guzel bısey aslında dık durabılmesı basabılmesı benımde 5 aylık olcak ben adım bıel attırıyorum ama saatlerce degıl 5-10 dk korkma bence normal gelıyor bana doktorda sakınxa gormedı bızım gıttıgımız