Rez Hanımlar selam Cam balkonu yeni yaptırdık bu model , ama nasıl sileceğim hiç bi fikrim yok. Sizler camları nasıl siliyorsunuz elim yetişmez ki hepsine
frappuccino Rez neden bölmeli açılanlardan yaptırmadınız? Bunu silmek cidden zor gibi ama yaptırmışsnz artık. Hutt un cam silme robotu var onu önerebilirim.
Rez frappuccino klasik cam balkonu yatak odasının balkonuna yaptırdık bu sürekli kullandığımız mutfak balkonu olduğundan farklı olsun istedik ancak eşim silmeyi sen yaparsın dedi ben de şaşırdım, Sizin dediğiniz robotunu araştırıyorum Hemen teşekkür ediyorum
gzmdasss frappuccino huttun cam silme robotunu siz mi kullanıyorsunuz acaba merak ediyorum almak istiyordum bende
Rez One-life evet üç parça şeklinde sağa ya da sola toplanabiliyor ancak aşırı büyük elim hepsine yetişmez mop hiç kullanmadım işime yarayacaksa bana bir öneri ya da foto atar mısınız alayım mop
One-life Rez bunu kullanıyorum ama biraz pahalı daha uygun fiyatlı olanları var trentyola bakabilirsin
Rez Uykusuzhergeceeee evet açılıyor mop hiç kullanmadım işime yarayacaksa alacağım burada baktığım marketlerde de yoktu açıkçası kullandığınız bildiğiniz varsa bana fotoğraf ya da link atar mısınız
Uykusuzhergeceeee Rez kullandığım yok maalesef buradan tavsiye eder arkadaşlar ama çekpas ince uçlu kaliteli olsun mopta öyle her marka güzel olmuyor leke bırakıyor
Rez One-life hiç sorun değil uzun süreli kullanım benim için önemli teşekkür ediyorum hemen bakacağım
Rez Uykusuzhergeceeee aynen öyle kaliteli olsun diyorum ikide bir kırılacaksa hiç dönmeyecekse boşuna ikide bir de para vermek mantıklı değil teşekkür ediyorum fikriniz için