nissaa her gün aynı belirlo saatlerde dahaa çok ağlıyorsa kolik oluyor genelde ıkınmaya da çalışıyorsa anlarsınız zaten bizimki genel de sabaha karşı ya da akşam üstü oluyor.onun dışında çok ağlıyorsa bir yeri ağrıyor olabilir ya da karnı doymuyordur.