Kızlar deprem oldu hissettiniz mj
melegininannesi38 şimdi mii Kayseri’de deilim ama dayimlar orda
melegininannesi38 evet
melegininannesi38 Kayserideyim hissettim güzel sallandık
melegininannesi38 evet hissettik:(
Berraa_54 kayserıde değil civarında ama bizde hissettik
Tokatta olmuş 5.6
Yazmelegi_ kötü oldu knk ya
Aybarsmom_ gerçekten iyi salladı allahtan az sürdu ya
Sadece avize sallandı.Erkilette.yada ben hissetmedim.
Seri-33 olabilir canim.baya hissedildi ya
neolmusyaani kötü oluyo ya
melegininannesi38 demokrasi baya iyi salladi
Uykusuz-annee Allah yardımcımız olsun beterinden korusun Rabbım.
Ayaktaydım hissetmedim ama avizelerim baya sallanmıştı
eylulduruu1 Allah beterinden korusun
aksarayda da hissedildi
erenimm00 keşke hiç olmasa ya
melegininannesi38 hemde nasil
melegininannesi38 Allah beterinden korusun cümlemizi
melegininannesi38 amin 🙏
Yazmelegi_ kiz biz yine köydeyim kayseri ildem felan dahada kötüymüş