4 aylik bebeğim var uyku saatleri çok degisik bana mı geliyor bilmiyorum ama sizinkiler nasıl benimki gündüz çok az uyuyor en fazla uyuduğu 20 dakikadir akşam 7 den sonra ağlamaya başlıyor Max 8 buçuk 9 gibi uyutuyorum oda zorla ağladığı için zor uyuyor gecede hep uyanıyor sabaha kadar 6 kere filan kalkıyor uykusuzluktan mahvoluyorum önceleri hep geç yatiriyordum ama hep agliyordu akşamları aglayarak geciriyordu ve artk başımızın ağrısından duramıyoruz sizinkiler de böyle olanlar varmı hep ağlıyor hep mızmız gunduzde hep kısa uyuyor çok yoruyor