Alyakuss_ Kızım 5 gün sonra 11 ayına girecek ve iki gündür asla mama yemiyor normal yemekleri yiyor ama mama asla istemiyor geceleri veriyorum o zaman yiyor nedenini bi türlü anlamıyorum çok zorlanıyorum
frappuccino Alyakuss_ yemek yiyorsa mamaya niye zorluyorsunuz ki ? Ne güzel herkes böyle olması için can atarken siz bu durumu sorun olarak görüyorsunuz 😊 Bıkmış olabilir çocuklar bıkıyor bir süre sonra. yemek ,muhallebi , meyve filan yedirin daha iyi bence.
Alyakuss_ Açıkçası bi yere gittiğimde yada dışarda olduğumda mama benim için daha kolay oluyordu o bakımdan 🙈