Merhaba ben Ocak ayında 26+2 günlük doğum yaptım normal yasal hakkım 16 hafta olarak girilmiş ücretsiz için başvuru yaptım ama sağlık müdürlüğünden beni arayıp red verıldı çünkü 26 ve 32 hafta arasındaki 6 haftalık süreç de benim hakkımmış önce onu da kullanmam gerekıyormuş onu kullanmadan ücretsiz vermıyolar sgk ya gıttım öyle bişey yok diyolar napıcagımı şaşırdım orta da kaldım bu konu da bilgisi olan var mı