berosunannesi İki gündür yutkunurken boğazımda jilet var sanki oku yutuyorum inanılmaz bi acı ya yaşayan var mı başka hiç bir şeyim yok sadece boğazım😢 yaşayan var mı acaba nasıl geçecek bu acı
frappuccino berosunannesi tam 20 gün çektim boğaz ağrısı ve kuru öksürük. hamileyim antibiyotik filan da kullanmak istemedim. Hamile değilsen git direkt ilaç al çünkü geçmiyor 🤦🏻♀️
berosunannesi frappuccino yaa öyle yapayım gerçekten ne kadar ılık çorba çay falan içtiysem de yumuşamadı çok kötü cidden😫 size de çok geçmiş olsun 😽
frappuccino berosunannesi sağol canım, valla hiç çekme boşuna acile git dediğim gibi. Ben neler yaptım neler kendi kendine geçti 20 güne