Merhabalar kızım 1 yaşına yeni girdi be 8 kilo , rutin kontrole götürdük doktorumuz mama başlamıştık diye hatırlıyorum dedi bende hayır dedim çünkü mama dememişti güzel kilo alıyor ama minyon demişti şimdi niye böyle dedi anlamıyorum zaten 2650 doğdu . Ne yapmalıyım kilo aldırmak için önerileriniz var mı anne sütü alıyor mama hiç içmedi kendisi istemedi içmek