serifes Arkadaşlar bebeğim 2 günlükken Sepsis ten yoğun bakıma yattı sonra ishal oldu geçmiyor günlerdir oyalıyorlar geçti geçecek babasıyla bende de başladı ishal bunları yaşayan var mı