Kızlar merhaba 6 tane küçük kavanozum var. Bebişime haftalık olarak mayalamayı düşünüyorum. Haftaya ek gıdaya başlayacağız. Mayalama önerisi söyler misiniz hayatımda hiç yoğurt mayalamadım bu arada.
Hangi sütten yoğurt mayalanır ?
Köy ineklerinden sağılmış süt ile mayalanır mi?
Yoksa marketten pastörize süt mü almak gerekir ?
Maya olarak activia mi kullanmalıyım?
Sizler nasıl yapıyorsunuz? Lütfen fikir verin..