ozlemmmmmm 2.5 aylık kızım hem anne sütü hem mama veriyorum Şu aralar sağıp veriyorum mama ile büyütürsem salak olurmuş doğrumu bunlar
Gamzosgamzos ozlemmmmmm yok daha neler 4 yaşında kızım mama ile büyüdü gören büyümüşte küçülmüş diyor 😂
CankizimRavzam ozlemmmmmm onu diyen aptal galiba tövbeler tövbesi ya napacakmis anne mama yoksa çocuk ne içecek kız inanma böyle şeylere ya
frappuccino ozlemmmmmm kuzenim ve ben mama ile büyümüşüz. Ben öğretmenim kuzenim de avukat. Yani anlayacağın gerizekalı değiliz şükür
zeldax ozlemmmmmm ben de hem mama hem.anne sütü veriyorum. Kendim de anne sütü emmemişim, pirinç unuyla büyümüşüm ki hiç besin değeri yok. 2 üniversite bitirdim. Kaldı ki mama içinde çok yararlı maddeler var. İnanma kimseye.
_xAzrax_ ozlemmmmmm 1 yaşında kızım.mamayla büyüdü çokta zeki hiç alakası bile yok . Cahillerin boş laflarına kanmayın
Mazikeen ozlemmmmmm onu söyleyen ne içmiş bebekken merak ettim eskiden afyon verirlermiş bazı insanlar bebeklere sussun diye bunun afyonu fazla kaçırdılar herhalde beyinde maraz bırakmış
canparem11 ozlemmmmmm bunu diyen hangi beyinsiz? Salak bile değil direk beyni hücresiz üreyip var olmuş🙌😂
tantuniayrangerisiyalan ozlemmmmmm Bu ne iğrenç bi tanım ya. Gelişim geriliği yapar mı diye sor. Allah korusun öyle bi durum olsa bebeğim mamadan dolayı geri kaldı mı diyeceksin yoksa gerizekalı salak oldu mu diyeceksin ?
[silindi] ozlemmmmmm Eveeeeet. Biraz önce gerizekalı ve salak olduğumu öğrendim.. Yani 30 yaşındayım, gayet akıllıyım 😌