Benim oğlum da haftaya perşembe olacak, daha üç aylık, çok korkuyorum, inşallah çok acı çekmez, bugün böbrek sintigrafisi için gittik, damar yolunu açmak için çok uğraştılar, 4. Seferde oldu, bağıra bağıra ağlaya ağlaya aklı çıkacak sandım cocugumun. Sünnetten neye dikkat etmeliyim, ne yapmalıyım onu rahat ettirmek için hiç bilmiyorum.