Sokella biraz yanlis biliyorsunuz.evet 1 yas sonrasi ztn ek gida aldigi icin anne sutu ana gidasi degil ama antikor fikri dogru degil.hele ki bazi uzmanlar 24 ay dolmadan kesmeyin diyor.ozellikle 22 23 24 ayinda ,ilk anne sutu gibi kolostrom gibi cok cok faydali oldugunu soyluyorlar.ben buyugumu 24 ay emzirdim kucugumu de yavas yavas azalttim 24 olunca biraktircam bu nedenle.bi daha hayati boyunca bulamayacagi bu besini erken biraksin istemem.