Belinays_mom Kızlar sorum başlıkta siz neler kullanıyorsunuz yada ne önerirsiniz? bebeğim çok ağlıyor çok huysuz
erenimm00 Belinays_mom doktorlar jel önermiyor malesef. bebeğin çenesini uyuşturdugu için nefessiz kalamsına ve morarmasına sebep oluyormuş çok düşük ihtimal ama bu ihtimali göze almak istemezsiniz demişti doktorum
Anatotales Belinays_mom 4.5 ay için biraz erken değil mi ? Diş kökleri oluşurken çok zorluyor ama bir şey kullanmıyorum doktorlar çok taraftar değil zaten
Elifdemir1907 Belinays_mom en sağlıklısı eline kemirebilecegi diş kaşıyıcı veya sert soğuk şeyler vermek diş için henüz erken ama bebekten bebeğe de çok fark ediyor tetagil kullanabilirsiniz bitkisel tamamen içeriği çok çok huysuz olduğu zamanlar
midekoruyucu Belinays_mom tetagil kullandım ben. O mu işe yaradı, sürerken dişine masaj yapıyordum o mu işe yaradı bilmiyorum. Rahatlıyordu biraz. Hatta kendi sürdürmeye izin veriyordu
Belinays_mom erenimm00 bayadır böyle huysuz ve sürekli eline bişey alıp ağzına götürüyor. O ağladığı zaman sürekli ilgileniyorum sırf bişey kullanmıyayım diye onu sakinleştirmeye çalışıyorum ama olmuyor çok kötü ağlıyor daha doktora da gidemedim size sormak istedim ama korktum açıkçası teşekkür ederim
Belinays_mom Anatotales maalesef çok erken ama 2 aylıkken başladı ve 2 hafta önce meme reddi yaşadık 1 hafta boyunca ağlama krizine giriyordu . Diş doktoruna gösterdim patlamış çıkar 1 haftaya dedi diğer oğlumda 5 aylıkken ilk dişini çıkarmıştı yani alıştık biz 😊Baya erkenciyiz
erenimm00 Belinays_mom benim annem hep taze soğan verin kemirsin acısını alır derdi bi deneyin isterseniz. havuçta olur
cnn1808 Belinays_mom Tetagil rahatlatıyor baya hem hemen ağızda eriyor dilinin altına dökebilirsin hemen erir boğulma şeyi olmaz
Belinays_mom erenimm00 denedim havuç ta verdim sadece o an diniyor ağzından çıktımı yine başlıyor ağlamaya
alin12_ Belinays_mom bnm kızım da 3.5 aylıkken alt dişinin ucu cıktı. Kaşıkla probiyotik verirken pıt pıt değiyo 😅ben cok küçük oldugu için hiç jel kullanmadım. Şimdi 4.ay kontrolümüze bir kaç gün kaldı. Doktora gidince soracagım jel kullanılabilir mi diye
Belinays_mom midekoruyucu teşekkür ederim bende denemek isterim en azından çok ağladığında kullanırım sürekli kullanıp ta alıştırmak istemem
Belinays_mom canparem11 çoğunluk tetagil demiş o zaman ben bi bakayım onu kullanırım belki .Zararı olmaz değilmi
angelottes Belinays_mom Instagram Osmangonülal hoca Tetagil öneriyor. O ne derse ben çocuğuma o şekilde bakıyorum valla çok güveniyorum 👌🏻🙏🏻
ftmklcaydn Buzdolabından soğuk pırasa verdim havuç salatalık verdim ben. Jel olarak da doğal zeytinyağı ve biraz karanfili dolapta beklettim jel gibi oluyor onu parmağa takılan diş fırçası ile sürdüm kaşıdım