Artık kafayı yemek üzereyim tükendim hayat kalmadı. Bebeğim 12 aylık 1 yaşına girdi ve hala hiçbirsey yemiyor kızlar bildiğiniz hiçbirsey abartısız birsekilde hiçbirsey yemiyor yemek bırak şu bile içmiyor insan su dami içmez yaaa .. ya ağlıyorum kafayı yicem sürekli hasta sürekli enfeksiyon sürekli ağlama doğduğu günden beri çığlık çığlığa ağlıyor hastaneye götürüyorum sürekli yatış hastaneden evde geldiğimizde 5 gün geçtiği zaman yine aynı şekilde hasta tekrar yatış antibiyotik yine 5 gün geçtiği zmn yine hasta …ben birşey anlamadım yaaa Allah’ım birj birşey desin 1 yaşında kilosu 6 kiloya düştü bunu doktora diyorum doktor zorla yedir ictie sorun yok hiçbirsey yok eve yolluyor yaaa kriz gecirecem artık