askdolu1anne Merhaba aynı durumu yaklaşık 1 buçuk ay yaşadık,özellikle banyodan sonra daha çok kızarıyordu sanki.Alerji diye süt ve yumurta ürünlerini kestik,1 hafta zor dayandım.Özel krem ve mamalar kullandık.Sonunda alerji doktora götürdüm egzama diye iki krem yazdı,2 günde o kızarık resmen yok oldu.