Gulcinavci beeo çocuk güneş kremini kullanıyoruz şuan. Ben kendime de kullanıyorum, memnunuz. Geçen sene hipp sprey şeklinde olanı kullanmıştık, ondan da çok memnun kalmıştım ve yüzü beyaz beyaz yapmıyordu. Ondan önceki sene de incia kullanmıştım o da güzel ama yüzü sapsarı yapıyor