Sevgili anneler bu gün 2. Günüm bebeğimi memeden kesiyorum. Bu arada gerçekten sandigimdan daha kolay olsu çok şükür. Bebeğim memede uyuyan bir bebekti bu süreçte onu yanıma yatırıp masal anlatıp beraber uyumaya alıştırdim. Sorum şu,ben yanında olmadığım zaman annem babaannesi vs başka bir yerdeyken nasıl ilerleyecek bu süreç?