Kızlar bebeğim bugün tam 1 aylık kakasını yapamıyor sanki en son pazar günü yapmıştı salı günü fitil verdik yaptı. Bugüne kadar 2 gündür yine yapmadı sancılanıyor sanki. Normal mi kaka yapmaması. Dün sabaha kadar yatmadı ama aşıdan mı sancıdan mı bilmiyorum