Aleyunll Kızıma şeftali yedireceğim o yüzden şeftali dilimlerini haşladım suyunu da bir kaba koydum değerlendiririm diye ama ne şekilde değerlendirebilirim bilmiyorum fikri olan var mı şeftali suyu ile kızıma ne yapabilirim?
Melike_ikra Aleyunll mesele yemeklerin yanına koyup içmesini sağlayabilirsiniz ❤️ Yada keklerine olabilir pürelerine koyabilirsiniz
Mnli Aleyunll şeftali zaten yumuşak neden haşladınız ki direk verseydiniz suyuyla sertse cam rende falan eline verseniz bile yer
hayatmavii16 Komposto yapabilirsiniz güzel oluyor veya blendırdan gerçidip ( pişirdikten sonra) meyvesuyu falan da iyi oluyor ben bu kış az koyduğum için pişman oldum yazın daha fazla koyucam buzluğa biz büyükler için de iyi oluyor kompostosu meyvesuyu falan
Aleyunll hayatmavii16 çok az birşey vardı zaten suyu da bir kavanoz kadar var kızıma göre birşey yapayım diyorum tat versin yesin diye bilemedim
Aleyunll Melike_ikra teşekkür ederim kek için deneyebilirim bebe bisküvisine de katılabilir mi acaba 🤔👀
Aleyunll maygirl meyve suyu olarak içirin diyorsanız okey onu zaten yapıyorum kenarda erik hoşafı da var o yüzden bunu başka türlü değerlendirmek istemiştim teşekkür ederim
Aleyunll Mnli buzdolabından çıkmıştı öylece veremezdim haşladım ve ezdim kabuğundan da ayırdım yulaf ezmesi ile verdim
Melike_ikra Aleyunll bence katılabilir bebişin kaç aylık aşkım? Ama ben olsam direk meyve suyu olarak verirdim bir şeyin içine katınca vitamini gider mi diye düşünmüyor değilim 😂
Aleyunll Melike_ikra 9 aylık olacak 1 hafta sonra yani güzel bir bisküvi tarifi bulursam denenebilir o da ☺️
Aleyunll Melike_ikra o kadar detaya girersek işin içinden çıkamayız vitamini her şekilde almaları gerek dimi ama
Melike_ikra Aleyunll Daha o aylara gelemediğimiz için bisküvi tarifi bilmiyorum canım 😍bulursan dene güzel olur
Melike_ikra Aleyunll tabi ki her şekilde almaları gerek ❤️ Detaya girmeye gerek var mı bilmiyorum ama vitamini her şekilde verebiliriz bebişlerimize