aybus6101 merhaba 7,5 kg olmalı şuan 4.ay kontrolünde 7200 dü. Diş çıkarmadı henüz ama tüm belirtileri yaşıyoruz. Ciddi salya, eline aldığı her şeyi ağzına alma isteği ve ağzına sığmazsa bağırış, çağırış :) Yani kendisini oturmuyorum öyle ama kucağımızda falan yarım oturtuyoruz arada. Emzirme yastığına falan yatırınca kendini kaldırıp oturma pozisyona yaklaşıyor. Sizde durumlar nasıl