Aycaall inanın her bebekte emzik bu şekilde rahatlık değil arkadaş iınız biraz övmüş sanırım ama yetersiz hissetmeyi kendinizi kızım 7 ay emdi emzik ilk başta evet kurtarıcı gibiydi ama büyüdükçe keşke vermeseydim dedim özellikle gece her düştüğünde uyandı bazen 5 dk ya bi uyanıyordu ayrıca emdikçe bir şey gelmediğini anladıkça sinirleniyordu 😃