sadeturkkahvesi11 656865 bizim 4. Ayda geçti kendiliğinden o tıkanmalar falan çok şükür rabbime tek çare zaman sanırım
sadeturkkahvesi11 656865 bi kaç kez gaviscon kullanmıştım sonra doktor gastrotuss verdi onu da en fazla 3 kere kullanmışımdır uzun süreli bişey kullanmadık