Merhabalar, 24 günlük bebeğim var ve bir göğüs ucum bildiğiniz yarıldı. Ucunda enfeksiyon da vardı antibiyotik kullandım, geçti çok şükür ama yarık için verilen kremler hiç bir işe yaramadı. Madecasol, garmastan pomat, incia göğüs ucu kremi, sağdığım sütten sürme hepsini denedim ama yok yani yarıkta gram iyileşme yok. Mastit olmamak için göğsümü mecburen hastane tipi süt sağma makinesi ile sağıp bebeğime öyle veriyorum, bazen de emziriyorum ama acaba sütü makine ile sağdığım için yarık kapanmıyor olabilir mi başına gelen var mı? Veya bu şekilde yara değil de yarık durumunu yaşayanlara ne iyi geldi? 24 günlük anneyim ama göğsüm 2 haftadır bu halde, arada mecburen emziriyorum ama artık neden böyle oldu diye düşünmekten sütten de verim alamıyorum