iremnazshn Geçmiş olsun, oğlum 3 buçuk yaşında 2 ay arayla 2 kere atlattık. İlk olduğunda yüksek ateş, mukuslu ishal, kusma ve döküntü vardı. Susuz kalmıştı, 8 saat serum takviyesi aldı. Probiyotik, çinko ve Flagyl isminde bir antibiyotik verdi doktorumuz. Bu antibiyotik sadece bağırsaklardaki mikroplar için etkili. 3-4 gün gibi bir sürede atlattık. Size tavsiyem mineralbiotic bu markanın probiyotiğibi alın. İçinde mineral, vitamin, probiyotik bütün takviyeler var hepsi bir arada olduğu için çok çabuk toparlanır.