Kızlar 40′ım çıktıktan sonra 1 defa adet oldum yine adet olmam gerekiyordu 10 15 gün geçti olmadım gerş çekilmeyle korunuyorduk zaten iş yoğunluğu sebebiyle de bu ay ilişki durumumuz bile sayılıdır neyrdeyse gebelik testi yaptım tek çizgi 2. Çizgi varla yok aradı bişey hatta çok aşırı dikkatli bakışmazsa yok gibi ve çok sonradan çıktı böyle olup hamile olan var mı kızımda da hep silik çizgi ve sonradan çıkmıştı ama o zaman adet döneminde önce test yapmıştım hep şimdi ise 15 gün geçti neredeyse