Annişler 4 aylık bebeğim var gece yatırırken son emzirmede bazen sütün yetmediğini hissediyorum. Bu zamana kadar öyle sağım yapmadım hiç bi kere meraktan denedim sağdım. Diyorum ki sabah başlasam ara ara sağıp dolaba koysam. Mesela 9 da sağdım koydum, 12 de sağdım o sütü direk dolaptakinin içine mi boşaltıcam? Bisey olur mu yani gün içinde böyle biriktirip gece yatarırken ısıtıp vermek istiyorum