Ucansupurge irem066 çok zararlı tabi daha çocuk önünü görmüyor. Tv’de ki ışığa takılıyor gözü yazıktır yapmayın. 2yasa kadar ekran göstermemek gerek hatta bazı uzmanlar 3 diyor
aycavera irem066 çoook zararlı sonra neden izlettim dersin. Akranımızın çocuğuda bu kadarken izliyordu çocuğu kimseyle iletişim kırmamaya başladı. Göz teması yok sürekli ağlama konuşmama. Terapiye gittilerde toparladı.
Dedektifgadget irem066 benim kızımda baktığını fark ettiğim günden beri kapatıyorum sohbet oyun falan vakit geçiyor renkli ve sesli olduğu için dikkatini çekiyor tabiki
niloyaaa irem066 televizyonu kapatın. Fişini çekin çok zor olmasa gerek. 3 aylık bebeğe tv de izletmeyin ya. Bakamıyosanız doğurmayın
bosanbacim irem066 hahahaha burdakiler öyle kizzz sanırsın hepsi 10 tane doğurmuş tecrübeliler comicler
D_deniz irem066 valla ben tv nin zararlı olduğunu bilmiyordum. Biz tv ile büyüdük. Kimin evine gitsem tv açık çocuklu evde ve bilmiyordum. Evim 1+1 çatlıyorum sıkıntıdan. Artık gece bebis uyuyunca yatak odasında uyurken bsyler izlerim