Merhaba kızlar kızçem 4.5 yaşında yuvam istanbula kayıt yaptırmayı düşünüyorum bir sürü söylem var yok geliri az olan yok çalışan anne için yok şu bu vs diye neye göre alıyorlar acaba? Bir de 2024 kayıtları için bilgisi olan var mı herhangi bir bilgi iletişim yok kayıt başladığını nasıl öğreneceğiz acaba?