Merhaba arkadaşlar, kızım 23 aylık sütten kesmeyi planlıyorum. Önerilerinize ihtiyacım var. Etrafımda herkes farklı farklı sütten kestiklerini söylüyorlar (salça süren, yara bandı yapıştıran, sabır taşı kullanan vs.) bunların çocuk için gelişimi açısından pekte mantıklı olduğunu düşünmüyorum. Hatice Kübra tongarı birçoğunuz biliyosunuzdur. Onun videolarını izliyorum bir süredir memeden kesme konusunda. Çocuğun anne kokusuna meme kokusuna da ihtiyacı vardır çünkü o sizinle büyük bir bağ kurdu gibi konulara değinmiş. Çocuğu tiksindirmeden, korkutmadan da boraktırabileceğimizi söylüyor bana mantıklı geldi açıkçası uzun bir süreç olacak. Gün içerisinde çok emiyo benim kızım 5-6 kere bunu azaltcam 3-4 kere veya 1-2 kere emzircem zamanla bıraktırcam. Sizden de fikir ve öneri bekliyorum sizler nasıl bıraktırdınız. Benim kızım gece uykusuna da emerek geçiyo zor olacak ikimiz içinde Allah yardımcımız olsun diyorum 🤍