reyreylo Kızlar bu yaz ilk tatilimiz olacak daha çok erken ama kendimi tutamıyorum şimdiden mayosunu aldım 😂 almak isteyenlere de fikir olsun paylaşım yapalım.
Ucansupurge reyreylo Daha almadım erken kız 😁 Haziran’da anca alırım bikini düşünüyorum bu yıl 😁 geçen yıl mayo almıştım zor oldu bezli çocukla
Mrvinl Ucansupurge bezli bebeğe nasıl mayo kullanılır biz de Eylül ilk haftası gideceğiz 17 aylık oluyor o zaman hala bezli olacağı için ben hiç düşünmedim mayo bikini falan bezle gezer dedim😂😂😂
Yigit_Yagiz_Moms Erkekse mayo bez yeterli gelir. Kızsa heves ettiyseniz mayosunun altına mayo bez giydirirsiniz