Kızlar merhaba bebeğim 1 ay 7 günlük ve hem emiyor hem mama içiyor bebelac gold kullanıyorum. Kilo alımıda güzel tadını da seviyor fakat bazı akşamları çok şiddetli gazı oluyor gaz damlası kullanmama rağmen acaba mamadan mıdır ? Bunu nasıl anlayabilirim ? Veya gaz yapmayan bir mama var mıdır ?