Şimdi arkadaşım ben bu konuda çok çektiğim için ve kimseden güzel bilgi alamadığım için kendi tecrübemi aktarayım öncelikle benim bebeğim 6. Ayında kulak enfeksiyonu başladı her ay tekrar etti yaklaşık 10-12 kutu antibiyotik bitirdik geçiyordu sonra tekrarlıyordu çok kbb uzmanı, alerji doktoru da gördü benim tecrübe ettiğimi söyleyeyim en önemli şey enfeksiyondan sonra kulağı korumak yaptıklarım genel olarak şöyleydi: hiçbir şeyi yatarak yiyip içmeyecek eğer yatarak mama veriyorsan onu düz oturtacaksın yatarak emzirmeyi asla yapmayacaksın hatta emzirdikten sonra da direkt yatırmayacak bir süre bekleyeceksin. bebeğin eğer ek gıda alıyorsa bana alerji uzmanının dediğini aktarıyorum yemekten 2 saat sonra uyuyacak mesela 10da mı yatıyor 8de yeme işi bitecek bu gündüz ve gece uykuları için geçerli. Kulak enfeksiyonu neden sık tekrarlar çünkü kulağın tam iyileşmesine izin vermeden tekrar hastalık etkenlerini alıyor çocuk. bunun için atıyorum kendine bir aylık süreç koy paketli gıda süt ürünü kesinlikle verme çikolata aburcubur hepsini kast ediyorum ve hava rüzgarlıyken sakın dışarı çıkarma o kulak tamamen iyileşene kadar kulak iyileştikten ve kendini toparladıktan sonra rüzgarlı hava da çıksa da bir şey olmuyor ben ağustos sonundan Eylül sonuna kadar hep evdeydim hiç çıkmadım çünkü biliyordum ki çıktığım gün tekrarlayacak. Allah’ın izniyle benim tecrübelerim bunlar en son ağustos ayında kulak enfeksiyonu oldu bir ay bunlara dikkat ettim aylardır hiç tekrarlamadı ve şükür kurtulduk bu enfeksiyondan yani en en önemlisi kulağın kendini toparlamasına müsade etmek tam iyileşti diyip her şeyi eskiye döndürürsek bu sefer tekrarlar en az 1 ay ben aşırı dikkat ettim ondan sonra da hiç olmadı çok şükür