Kizlar oglum 13 aylik bayramdan once yurumeye basladi. Suan kendi tek basina yürüyor. Ama şu 2 3 gundud surekli dusuyor ve kafasini bir yerlere carpiyo. Dun 3 kere ayni yeri kapiya oyuncak kutusuna falan vurdu ayni noktayi resmen. Morardi artik vurmakta. Bugün koltuk kenarina dudagini vurdu kalkayim derken ayagi kaydi ve kanadi cok agladi 😓 Surekli yanindayim dusmesin diye ama yanindayken oluyo o kadar hizli hareket ediyo ki. Kaydirmaz corap aklima geldi acaba diyorum ayaklarimi kayiyor. Ne gibi onlemler alabilirim diye dusunuyorum🤔🤔